Lekce

- vyberte si z naší široké nabídky lekcí -

- Vinyasa YOGA -

Dynamická forma hatha yogy zaměřená na plynulé propojení pohybu těla s dechem. Dokonale rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, velice účinně ozdravuje, energizuje a zbavuje celé tělo únavy, napětí a stresu. Kreativní sekvence Vaše tělo protáhnou, posílí a uvolní zároveň.

- HATHA YOGA -

Lekce plynou v klidnějším tempu. Do jednotlivých ásán se přechází pomalu, lehce a vědomě, bez známky napětí a v souladu s dechem. Mysl i tělo postupně harmonizuje, sílí a regeneruje.

- Yin yoga -

Jemná a klidná praxe, při které se v jednotlivých pozicích zůstává delší dobu, i několik minut. Cílí tak na pojivové tkáně, šlachy, vazy, fascie a klouby. Yin yoga zlepšuje tok a pohyb energie v celém těle, pracuje s energetickými drahami, s meridiány. Tlakem na jednotlivé dráhy meridiánů totiž ovlivňuje zdraví konkrétních orgánů stejným způsobem jako akupunktura.

- Yoga s pomůckami -

Lekce jsou zaměřené na správné nastavení těla v asánové pozici. Při této lekci se pro dosažení správného anatomického nastavení používají jógové pomůcky – např. bloky, které poskytují pevnou oporu, či pásky, které pomáhají k lepšímu protažení. Tyto pomůcky pomáhají vyrovnat tělo v pozicích a dosáhnout tak správného provedení pozic, a tím i většího přínosu z celé praxe.

-Yoga pro zdravá záda-

Jemná, leč do hloubky jdoucí terapeutická lekce kombinující poznatky yogy a fyzioterapie. Během lekce budete prozkoumávat každou část Vašeho těla, naučíte se využívat vědomý dech. Skrze jemné pozice dochází k uvolnění páteře a vrací se její přirozená pružnost. Důležité je také správně zapojovat střed těla, aby se odlehčilo zádům a předešlo jejich obtížím. Lekce je vhodná pro všechny, kteří chtějí vhodně kompenzovat sedavý způsob života.

- Ashtanga Vinyasa yoga -

Jedná se o tradiční jógovou školu pocházející z jižní Indie. Vedle klasické hatha jógy je nejrozšířenější jógovou školou. Je to dynamická forma jógy, založená na synchronizaci pohybu a dechu. Jedná se o metodu, která kombinuje sled přesně cvičených sérií ásan s dynamickým přecházením – vinyásami – mezi jednotlivými pozicemi a používá specifický rytmický klidný a hluboký způsob dýchání – technika Ujjayi. Při praxi se učíme synchronizovat pohyb s hlubokým dechem.